Wednesday, June 24, 2009

kutu @ tayar kete

mestilah aku pilih tuk tukar tayar kereta..
1 nama tuk main kutu = 1 tayar kereta..

dari awal hari tu aku mintak if boleh dpt no 1..
tapi semua orang tak bagi..
maka aku redha la.. tetap nak main kutu tu...

alih2.. aku dpt tau.. ada org dah book nak no 1 dan no 2 dengan alasan dia nak kawin..bulan nov nih..
wah...wah..wah...masa aku mintak hari tu..org yang sama gak kata..
tak boleh la..
tak adilla...
kesian la org lain ada prob gak..
memacam alasan dia..

dia main 2 nama sbb katanya nk guna tuk kawin...if dpt no awal..or guna tuk lepas kawin if no lambat..

ha..sekarang apa cerita..tetiba jer no 1 dan 2 dapat kat dia..
alasan nk kawin..

pastu aku kata nk tarik diri..
tetiba nak marah aku plak..
aku kata aku can't afford to pay..
baik aku ganti tayar kereta..
dia kata..ala pinjam la org dulu..pinjam sana..bayar sini..pinjam lagi n bayar lagi..
lelama..
aku tau dia akan short 1 nama.. mestila dia da plan kan apa nak dibuat dgn duit tu..

NO..NO..NO..
aku takleh tolerate dah dengan orang camni..
dengan aku punyala bertegas kan..
siap tinggi2kan suara..

so aku pun boleh bertegas...
nak pijak kepala orang jer dia tuh..
demi kepentingan diri..

kalau tak mampu jgn berangan nak buat wedding of the year..
pastu jealous hantaran adik aku tu 2 kali ganda dari hantaran dia..

demand la balik kat tunang kau tuh..
ala..lagipun dia dah 'rasa' kan...
elok la dia bagi 50% jer pun... tu pun bagus dari dia bagi 25% or tak jadi langsung..

jaja lah lagi diri tu ke sana sini..bagi sume orang 'rasa'...
kot2 leh tamppung duit nk buat majlis kawin nanti...

aku letih jadi orang baik....
bak kata shah...sesekali ko kena jadik kejam..supaya orag tak buli kau...


1 comment:

seri said...

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain;

atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau

tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik,

adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

p/s: Saya sangat tegas dalam hal ini.Jadi,jangan cari pasal ye.Terima Kasih.