Tuesday, June 9, 2009

sesak

sesaknya KLCC..
sebab cuti sekolah dan jugak sebab OGA yang start esok..

kelakarnya bila sume org sibuk kt KL convex setup booth..
comp aku nih...semua org takde...busy meeting la..busy training la..
takde sapa nk set up booth...
huhuhu siannn kitorang..

Mr President yang baru sampai tu kot nnt yg set up kan..
bila comp kecik camni la jadinya..


tapi....

part paling best bila kawan aku tunjuk seat tuk Konsert Lelaki Ini.. Anuar Zain tu..
dia belikan tiket kat Grand Circle..
huhuuhuhu....
muahs...muahs...muahs...terharu...
sbb aku ingat dia nk bagi aku tiket RM25 tu sajer...
tak sabar nya nk pegi..

1st konsert artis malaysia yang aku pegi...
ni pun bukan beli sendiri..

tak sabar tunggu 1 Julai...

1 comment:

saad said...

1 julai aku akan keseorangan.. ohhh