Tuesday, June 2, 2009

slow loris@kongkang dan jari telunjuk kiriku

terlampau excitednya aku berjumpa slow loris....slow loris binatang berbulu tu tau..
bukan 'slow loris' kt KK tu..heheh

sangatla slow binatang ni memanjat pagar turun..aku pun dgn sabarmenunggu dia turun..
sbb bulu dia lembut aku suka nak pegang2 dia.
maka aku pun pegang kaki n tangan dia..
tapi aku tatau kenapakah mulutnya laju...
dia trus NGAP jari telunjuk kiri aku!

cepat2 aku tarik..
huhuhuh tu dia.. ada 2 luka yer..
sakit gakla..
tapi aku tetap nk main2 dgn dia..

oh lupa bgtau aku g Night Safari Zoo Taiping masa ni..
slow loris ni haiwan nocturnal..yg aktif waktu mlm..
tapi dia sangat slow..maka aku taklah expect mulut dia selaju itu..

aku tak perasan yg sebenarnya darah mengalir gak dr jari aku..
rupanya luka dalam yer..
tapi taklah beracun..

ada pics si kongkang & jari luka ku itu...
nnt aku upload sbb guna kamera kak fid...

bertanda dah jari telunjukku ini..

No comments: