Monday, June 22, 2009

isnin... 22 Jun 2009

lebih baik berkawan dengan :
  • orang yg cantik/hensem/drop dead gorgeous/over social/ metrosexual/ tidak lurus serta mempunyai 580++ kawan di facebook tetapi tidak melupakan kawannya yang comot lagi tidak up to date ini.... tapi aku rasa dihargai sesangat walau kekadang seperti rasa seumpama kancil yang sesat di dalam kandang rimau...
DARIPADA bersahabat dengan
  • orang yang rasa dirinya sangat perfect, solat tak tinggal, berkerjaya setanding kelulusannya, berharta, sopan santun, berhemah tinggi, berotak, tidak terpengaruh budaya liar dan segalanya tip top impian semua ibu bapa.... sehinggakan kawannya yg comot dan ramai kawan tidak lurus ini berada di luar list mereka (walau pernah tidur sebantal dan makan sepinggan) kononnya tidak setanding mereka.... PIIIRAAAHHHH... suci konon.. dilindungi Kaabah... golongan korporat la gitu kan..

pada aku senang jer.. tak payah nk hukum org dari luaran sahaja.. ataupun pandangan mata kau yang org tu tak bagus.. tak senonoh..
selalunya aku lebih banyak belajar dari orang2 yang dikategorikan begini..
orang2 yang dikategorikan oleh golongan no 2 di atas tu sebagai..orang2 yang tak boleh dijadikan kawan mahupun dilihat bersama.. jatuh standard beb..

memang aku sentap / terasa dgn apa yg berlaku.. apa yg terjadi oleh 'sahabat2' dari golongan kedua itu... sejak minggu lepas.. tapi takpela..


"shoulder to cry on" aku.. adalah orang2 itu..
mereka tidak pulak mempengaruhi aku buat benda2 tak senonoh yang mereka lakukan kerana perasaan hormat mereka pada aku..
dan aku lebih hormat mereka berbanding golongan "i'm-so-perfect-dunia-akhirat" itu..


SEKIAN TERIMA KASIH..
entry emo di hari Isnin...

No comments: