Friday, June 26, 2009

perasan sendiri

Ergolding, Bayern arrived fromprincesstortoise2.blogspot.com on "............." by searching for blogspot.com.
21:14:08 -- 18 hours 57 mins ago



manusia ni...
yang sampai ke blog aku.. secara tiba-tiba nak emo...

terasa sendiri la tu... padahal aku tak tulis pun nama sesapa..

FOR YOUR INFO MR whateveryournameis...

- this is my personal blog..
- luahan perasaan TIDAK mengikut tarikh..
- ada aku tulis nama kau besar2 kat dlm blog ni...??????
- nak terasa? silakan..
- kawan2 aku yang mempunyai boyfriend suami orang... RAMAI yer..
- dan dalam blog ini aku takde masa nak tulis pasal kau sorang.. ko saper? ada bagi aku duit? ada aku kesah??
- silalah jangan jadikan alasan..ko terbaca satu perenggan pastu terus assume tu cerita kau.. pastu nk emo2 dgn GF ko tuh..
- dan jangan jadi lelaki yang sangat BODOH dan CHILDISH guna alasan blog aku tuk ko merajuk/gaduh/ putus dgn GF ko..padahal takde pun tertulis nama ko di situ..
- dan... AKU ADA RAMAIIII KAWAN.... bukan hanya berkawan dengan GF ko jer...sila buka mata dan otak..GET A LIFE!!!!
- walau tarikh kebetulan sama.. selalunya aku tulis benda2 tyang dah lepas...sebab aku bukan ngadap PC/Internet 24 jam macam kau..


YANG PALING PENTING..SANGAT PENTING..
AKU ADA KAWAN-KAWAN LAIN.. JANGAN INGAT AKU BERKAWAN DENGAN GF KO SORANG TU JER... AKU ADA LIFE AKU SENDIRI....
DAN BERJUTA LAGI ORG YG SAMA NAMA DENGAN GF KO TUH..
KAWAN2 AKU JER ADA 5 NAMA SERUPA DENGAN NAMA GF KO...

PLEASE LA GROW UP YER..

dan bukan ko sorang suami orang/ bekas suami orang yang ada affair dgn kekawan aku yang aku tulis ceritanya dalam nih..
nak aku senaraikan ke?

lu terasa.. lu punya pasal la.. lu pikirla sendiri.. jgn plak nak guna nama aku sebagai penyebab... padahal nama kau tu tak wujud pun dlm blog aku....









2 comments:

Intan and The Boys said...

sape ni yang?
dahla datang dari blog orang lain.
wwuwuwuwu.

ni dah macam aku lak yang bagi komen.
:(

arachnida said...

sorry darling...
aku lupa nak bagtau.. nak suh ko check dia dtg dr mana... tetiba muncul di blog ko...

pastu masuk blog aku... pastu EMO sendiri....

dia takde kena mengena dengan ko yang.. abaikan...